Hej Gert.
Tak for dit svar.
Jeg kan fornemme, at jeg skal nå frem til mit resultat ad omveje.
- Grunden til PDF'en i sidste ende er, at det er en rapport der skal sendes ud af huset - det er ikke nogen der får adgang til vores VA.
- Grunden til, at det gerne må være i VA er, at hvis der bliver stillet spørgsmål til det der er sendt ud af huset, så er det rart for os internt, at vi ser det samme som er sendt ud, og kan grave os ned i detaljerne.
- Grunden til VA er, at vi synes godt om måden vi kan arbejde med vores data og det look det har.
SAS Add-in for Office tillader ikke rigtigt at man kan tilføje parametre til rapporten? Jeg kan i hvert fald ikke umiddelbart spotte det.
Min oprindelige tanke var, at SAS Add-in for Office kunne klare det, og det kan det også langt hen af vejen, men efterlader desværre en ret stor manuel opgave.
Jeg kigger selvfølgelig lige dine links igennem, og ser om jeg kan bruge noget af det.
...men som jeg startede med at skrive; "Jeg kan fornemme, at jeg skal nå frem til mit resultat ad omveje".
Thomas
PS. If anyone needs this translated into english, I'll be happy to do so. In short, it just outlines my issue and does not contain any solution.